lördag 15 januari 2011

Experiment igen... Red bull glass...

Japp, ikväll var det dags igen då. Mer experiment. 
Denna gång är det mors glassmaskin som får sig en omgång.
Önskemålet kom från gubben min efter vår semester i somras att jag skulle ge mig på att göra glass med smak av red bull...

Sats nr 1 är gjord. Smaken var god och man kan ana smak av red bull. Men fuskis-gubben köpte "fusk"-red bull... Så imorgon ska det bli en sats till fast med riktig red bull i.

Återkommer imorgon med bild och min smak-åsikt om det hela. =)

3 kommentarer:

  1. Jag vill med ha en glasmaskin! Är det dyrt?

    SvaraRadera
  2. Försökte kommentera här igår kväll... funka inte... hoppas det går fram nu...

    Spännande med dina expriment... red bull-glass... otippat... ;)

    Liebe

    SvaraRadera
  3. Tja, varför inte. Red bull har ju en sorts söt godissmak.
    Nå? Resultatet?

    SvaraRadera