måndag 10 januari 2011

Åhh... Kan inte släppa tanken...

Har i många år funderat på vad man vill göra åt sitt liv i arbetsväg. Vad vill jag göra liksom? Alltid har det slutat i tankar om att starta något eget. Men har inte kunnat sätta fingrarna exakt på vad de är jag vill göra...

Nu tror jag att jag har det. Har funderat och diskuterat det med min käre granne om saken. Vi delar ju samma intresse i det hela och skulle vara helt underbart att få möjligheten att göra det här. Men, men... För att få igenom planerna krävs en del förberedelser i form av kurser, kunskap och med all säkerhet ett startkapital.
Men, man ska ju heller inte ge sig i det här med att starta eget förrän man känner sig helt redo. Jag vill, men har idag inte kunskapen till det... Men det går ju alltid att ordna. =)

Vill inte gå in på exakt vad vi planerar... Men så mycket som konditoriverksamhet kan jag avslöja. Man vill ju inte att någon "snor" våra planer. Haha!

Så... Se upp Eskilstuna! Inom några år har ni ännu ett företag att slåss med! Haha!

3 kommentarer:

  1. Jag blir stolt över och imponerad av det du skriver i detta inlägg. Kör hårt! :-D

    SvaraRadera
  2. Ja men en början är ju ändå att man har ett mål och en idé och det är ju jättebra. Sen återstår ju som du säger att skaffa sig kunskap och resurser. Ingenting är omöjligt!!

    Lycka till!!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Vi kommer klara det, även om det är om några år! drömmar kan man förverkliga! =)
    kram!

    SvaraRadera