tisdag 8 februari 2011

Wow! Pepp är ju var det är...

Vad glad jag blir för all god respons för nya designen. Vill fortfarande hålla det ganska enkelt. Men ändå på MITT vis. ;) Tack, tack iaf! Det är ju peppande när man får höra att det man gör uppskattas av intresserad.

Idag har det ännu inte hänt så mycket. Men har än så länge hunnit iväg till Lidl med grannen, Sara. Brukar av någon anledning inte handla där. Har väl helt enkelt inte vägarna förbi skulle jag tro.
Iaf, hon ville och jag hänger på. Om jag inte hittar nått, så alltid en liten ursäkt för promenad.

Egentligen har jag köpstop just nu. Men var tvungen att köpa någonting när de ändå hade hyfsade priser på sånt jag saknar.

Kom hem med detta: 


1 st kak"pistol"
1 st plåt för att göra mini-sockerkakor

Så som vanligt... Tips, och åter tips mottages gärna i alla former på användning av de nya prylarna. =)

1 kommentar:

  1. Jätte snygg design Sandra. Funkar spritsen? Är sugen på en sån.

    SvaraRadera