måndag 14 februari 2011

Åhh... Jag måste bara få "risa" något...


Ja, och det jag tänker "risa" är just ris. Och som ni ser på bilden här ovan "Uncle Ben's snabbris". Absolut inget fel på smaken... Smakade som ris.
Men det hela började när jag öppnade kartongen. "VAD är det här?!" - Tänkte jag. Risen som låg i kartongen såg verkligen ut som "Rice crispies". Smakade några stycken direkt ur kartongen... Ris brukar ju vara stenhårt. Men detta skulle man lätt kunnat hälla på filmjölken som frukostflingor.
Hur som haver... Inte så nöjd... Men det ända ris jag har hemma som INTE var "Jasmineris". Testlagar och det slutar bara som en enda gröt... Det åkte i diskho'n direkt kan jag ju säga. =(

Nu får gubben min ursäkta... Men tror jag efter detta ska köpa mitt ris själv. ;)

Har bakat idag... Och ska troligen baka lite till när flickorna somnat. Så jag återkommer lite senare, ev imorgon med bilder och uppdatering. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar