lördag 19 februari 2011

Trevligt, trevligt...

Snart har ännu en vecka gått och lite mer bakning och matlagning har jag hunnit med. Men inte är det slut på det än...
Idag har både jag och gubben suttit och skrivit ut en hel hög med recept som ska testas. Mest mat, men det är ju sånt som ändå måste lagas. ;)

Verkar som om många gör dessa små Macrones eller hur de nu stavas... Och så verkar det vara Cakepops eller Popcakes, vilket man nu vill säga.
Har ännu inte vågat mig på dessa... Eller snarare, det har inte blitt av.
Men ska väl se om jag inte kan få låna till mig grannens mandelkvarn nu i veckan så ska jag ge mig på iaf Macrones. =)
Cakepops'en får vänta till en annan dag.

Hur som haver... Det jag egentligen ville ha sagt med detta inlägg vad att jag noterat något trevligt. Läsantalet per dag ökar stadigt.
Synd bara att jag inte vet så mycket om vilka som läser. ;)
Vet bara att det är väldigt mycket positiv respons från vänner och bekanta när man stöter på dom ute... "Åh, jag brukar läsa din blogg" Brukar de säga... Trevligt, trevligt! =)

Imorgon bär det av på premiärturen på nya jobbet... Späääänande kan jag säga. Lite nervös dock! Hålla tummarna att produkterna får rätt presentation iaf.
Näe, får nog lov att peta ihop några små fusklappar med iaf "Bra att veta" om produkterna...
Aja... Men övning ger färdighet. Men... Kanske inte det man sitter och läser om när sina äldre barn är med?? ;)

Näe, åter till filmen med gubben... =)

Natti, natti!!



7 kommentarer:

  1. Det kommer att gå bra ska du se!

    SvaraRadera
  2. Jag säger det samma. Många som är inne på min blogg med men inga kommentarer. Undrar vilka dom är?

    Libe

    SvaraRadera
  3. Hihi =)
    Köpte dem på lagerhaus =)
    Du som lämnar imorgon? Eller är det Daneil va? Ingen koll haha

    SvaraRadera
  4. Okej så Daniel tar morgonen?
    Ja visst =)
    Spännande! Kommer ju sakna er här

    SvaraRadera
  5. Hej nu har jag dragit en vinnare i min kalasformtävling, titta in och se om du var den lyckliga vinnaren!

    SvaraRadera
  6. Nnej det tar ju inte lång tid =)

    SvaraRadera
  7. Var med och tävla om ett paket namnnappar hos mig :)
    Klicka på länken så kommer du direkt till inlägget :)
    http://thisisshit.webblogg.se/2011/february/anordnar-min-forsta-tavling.html

    Stor kram och Lycka till! :

    SvaraRadera