torsdag 10 februari 2011

Tävling

Japp, jag har funderat på detta länge nu. Så idag ska jag dra igång en egen liten tävling.
Tänker efter avslutad tävling dra TRE stycken som alla får en varsin äggklocka... Eller ett rättare namn på just denna är nog "pastatimer".

Följ instruktionerna nedan:


Gör så här:

För en lott:
Kopiera bild och texten där du länkar till tävlingen "Jag är med och tävlar hos SmUlander om en pastatimer från Barilla." 
Posta sen länken till din sida i en kommentar.

För två lotter:
Maila mig ditt bästa tips på "vardagslyx". Alltså, du behöver inget laga eller fota. Bara tipsa med recept om hur DU gör för att lyxa till vardagsmaten. (ulander.sandra@gmail.com)

Till sist. Alla som vill vara med och tävlar måste skriva att de är med i en kommentar till detta inlägg. Gärna med iaf mailuppgifter så jag lätt hittar er vid ev vinst.. =)


Lycka till!
Tävlingen pågår fram t.o.m 25/2-11.



2 kommentarer:

  1. Ja det är verkligen skrämmande vad tiden går snabbt.. kommer fortfarande ihåg när jag väntade william och det är ju ändå 2 år oc ett par månader sedan.. och lill flickan är snart 9 månader! Ah vart tar tiden vägen egentligen?

    Ja det är ju ett possitivt resultat tycker jag när de är där och hämtar fler kakor :) Själv blir det nog ett gäng hallongrottor idag skulle jag tro - enkelt och smidigt :)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Är med och prövar lyckan =)

    SvaraRadera