torsdag 3 mars 2011

Semlor


Ja, nu har det var bra tyst i denna blogg ett tag. Det har kliat i fingrarna mest hela tiden. Men som vanligt med småbarn så räcker inte alltid tiden och orken till det man planerade... Att koppla in kameran i datan var tydligen VÄLDIGT jobbigt! Haha!

Förra veckan var det så att jag bakade mig lite semlor. På bilden är det mini-semlor. Hade mor min i tankarna då hon jämt pratar om att de man köper är så stora. Men... Tyvärr hann mor inte smaka då hon åkte på hosta. =(
Men, men... Ingen jätteförlust. Dessa bullar var så torra när de fick stå. Så jag tänker inte rekommendera något recept här inte.

Men, men... Tyckte jag fångade en läcker bild med lite hembakt-känsla. =)



1 kommentar:

  1. Ja jag blev faktiskt nöjd med dessa =)

    Haha ja jag har ångest nu, syrran drog med mej till max! :S
    kram

    SvaraRadera