onsdag 16 mars 2011

Barnsligt gott...


Ja, när det gäller vissa saker i matväg så blir jag nog aldrig "vuxen". Det är så illa att t.o.m Linnéa har bättre smaker än mig. Haha!
Men jag älskar verkligen fortfarande oboy... Varm som kall.

Har också alltid gillar dessa flingor. Men för några år sedan drog de ner på sockerhalten och påstod att det skulle smaka samma... Mmm... För det gjorde det?? Nej!
Aja, för några veckor sen sprang jag på denna. Och på förpackningen står det "Original". Vid närmare inspektion ser såg de ut som sockerhalten ökat igen. =) "Wohoo!" Tänkte jag och tog den.
Nam-nam! Hoppas den stannar kvar denna gång. ALLA vill inte välja "nyttigare" före smak.. Och ALLA köper inte idén om att "lite" socker ska vara skadligt.

Hur som... Ni som känner mig vet ju vart jag står i socker, fett och light-produkter...

Näe, åter till att försöka bota huvudvärken. Tror mitt kaffe är klart...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar